Nå dina läsare till morgonkaffet

Vi når alla hushåll, tidigt varje morgon, även lördagar. Du kan själv välja vilken dag som du vill nå dina läsare.

Ett av tidens tecken är just hur viktigt det är med tid. Om din tidning eller tidskrift når läsaren redan till frukost så innebär det extra gott om tid att läsa tidningen. Dessutom är konkurrensen om människors uppmärksamhet mindre på morgonen. 

Några som drar fördel av det idag är Fokus, Svensk Damtidning, ATL, Land Lantbruk, Hemmets Journal, Dagens Samhälle, Kyrkans Tidning och många fler.

Jerry Hed, finansdirektör, Aller Media

"Färska nyheter måste ut snabbt."

Aller Media anlitar MTD för distribution av kändistidningarna Se & Hör och Svensk Damtidning, samt Hemmets Veckotidning, till prenumeranter. Eftersom innehållet i tidningarna är färskvara, så är det viktigt att tidningen når kunden snabbt. 

"Vi ser stora fördelar med att kunden har sin tidning redan på morgonen och har hela dagen framför sig att läsa den. Med MTD så slipper vi även att adressera tidningen vilket spar tid och pengar."

Läs mer om hur en händelse i kungafamiljen fick Aller Media att testa MTD, och genast bli en nöjd och trogen kund.

Vill du också nå dina prenumeranter till morgonkaffet?

Lämna dina kontaktuppgifter, så hör vi av oss.

krävs

krävs

Frivillig

krävs